Bundan iki yıl önce Alexander Wang ile işbirliğine giden adidas, markaya asi bir ruh katacağından emin olduğumuz harika bir proje başlattı. İkilinin üç sezondur devam eden, oldukça besleyici ve alternatif bir dil oluşturdukları proje sonucunda adidas’ın hitap ettiği kesimi de değiştirmiş, zaten hitap ettiği sokak stiline farklı bir anlam katmıştı. Geçtiğimiz yani 3. sezonda, fabrikasyon sürecinde hasarlı diye adlandırılan ürünlere göndermenin yer aldığı ve kırmızı, mavi ve siyah renklerin ağırlıklı olduğu 16 parçalık koleksiyondan oluşuyordu.
İkilinin bu birlikteliği devam ediyor. Ve 4. sezonda da birlikteler. Yeni sezon, önceki koleksiyondan esintiler taşıyor. Markanın logo kullanımında aykırıya kaçışı bu koleksiyonda da bizlerle. “Yeniden Anlamlandırma ve Amaçlandırma” fikrinin çıkış noktasını oluşturduğunu belirten New York’lu tasarımcı, beş farklı sneaker modeliyle karşımızda. adidas arşivlerinden ikonik öğelerin de görüldüğü yeni sezon ürün gamı bakımından oldukça çeşitli. Alexander Wang x adidas 4. sezon koleksiyonu yarın yani 14 Kasım’da satışa çıkıyor.