Hedi Slimane LVMH'nin yeni kreatif direktörü olabilir mi?
Bu yılın başlarında Celine’deki 6 yıllık sözleşmesi sona eren Hedi Slimane’in LVMH ile anlaşacağı konuşuluyor.
2018 yılında Phoebe Philo’nun markadan ayrılmasının ardından Slimane, Celine’in kreatif direktörlüğünü yürütüyor. Hedi Slimane kreatif direktörlüğündeki Celine’in yaklaşık olarak 6 yıldır kadın giyimin yanı sıra parfüm, güzellik ve erkek giyimdeki ayak izini genişlettiğini söylemek mümkün. Hatta öyle ki, Slimane’in geçmiş yıllarda yer aldığı Dior ve Yves Saint Laurent’te imza attığı kendine has siyah, dar kesim estetiği de yıllar içerisinde Celine ile yeniden gündeme geldi.
İşin bir tık daha istatistik kısmına baktığımızda ise Phoebe Philo’nun minimalist çizgisine alışan kullanıcıların Slimane’in Kreatif Direktör koltuğuna oturduğu llk evrede markaya olan ilgilerini kaybettiği söylenenler arasında. Ancak marka tarafından gelen 2023 yılındaki raporları incelediğimizde Celine'in yıllık bütçesi 2,1 milyar doları aşarak rekor düzeye ulaştı.
2024’ün başlarında Celine ile sözleşmesi sona eren Slimane’in LVMH ile görüştüğü söylentisi ile ilgili herhangi bir doğrulama henüz gelmezken, LVMH’nin Slimane dışında başka tasarımcılarla görüştüğü de söylentiler arasında. 1 Ocak 2024’te Givenchy ile yollarını ayıran Matthew M. Williams’ın yerine Hedi Slimane’in geçebileceği konuşulurken, bunun bir söylentiden çok daha fazlası olduğuna neredeyse eminiz.