Riccardo Tisci’nin ilki
Riccardo Tisci’nin adını son iki sezondur oldukça sık duyar olduk. Burberry’deki Chief Creative Officer görevine gelmesiyle birlikte markanın çehresini değiştirmek için çabalayan ve başaran Riccardo Tisci, Thomas Burberry monogram deseninin de tasarlanmasında büyük bir rol oynadı. Yenilenen kimlik çalışmasının parçası olan bu monogram deseni, yeni jenerasyonun zevklerine ve isteklerine uygun tasarlanırken hemen hemen her yerde karşımıza çıktı.
Riccardo Tisci yönetimde söz sahibi olmasından sonraki ilk tatil sezonuna da girmiş oluyoruz. Her marka gibi Burberry’de bu sezon 2019 Holiday kampanyasını lanse ediyor. Riccardo Tisci için bir ilk olma özelliği taşıyan koleksiyonun reklam kampanyasında ise Carla Bruni, Fran Summers, Zhou Dongyu, Shay, Ikram Abdi Omar, Lea T, Boychild, marka elçileri Ah In Yoo, Mahmood ve Ruben Loftus-Cheek yer alıyor.
Koleksiyonun lookbook’una galeriden göz atabilirsiniz.