Zara logosunu değiştirdi
Bu yıl birçok moda markası, daha sade ve yeni jenerasyonun ilgisini çekebilecek şekilde logolarını baştan tasarladılar. Belirli dönemlerde gerçekleşmek durumunda olan bu hareket, markaların baştan aşağı yenilendikleri imajını vererek müşterilerin dikkatlerini tekrar üzerlerine çekiyor.
Son logo değişimi furyasına ayak uyduran isim ise İspanyol devi Zara oldu. Marka 45 yıllık tarihinde ikinci kez logosunu değiştiriyor. Daha sade olduğunu düşündüğümüz önceki logoda, harfler arası boşluk yerini iç içe geçmiş bir görüntüye bırakıyor. Z ve R harflerindeki ekstra kıvrım ile enerjisinden ödün vermediği mesajını veren Zara’nın son logo değişimi 2010 yılında gerçekleşmişti. Fransız tasarımcı Baron & Baron markasının kurucusu Fabien Baron’un imzası niteliğindeki tipografiyle yazılan ve tasarlanan yeni logo hakkında siz ne düşünüyorsunuz?