Clash de Cartier kampanyasının yüzü Lily Collins
İkiliklerin vurgulandığı, tekrarlar ve dokusal tezatlar ile deneysel bir yolculuğa çıkılan Clash de Cartier kampanyasından bildiriyoruz.
Clash De Cartier, tasarlandığı ilk günden beri sahip olduğu felsefeye sıkı sıkıya sarılıyor. Son tasarımlar, Maison’un kodları içerisindeki ikilikleri vurgularken, ritmin ve yoğunluğun görsel dilini kurmak üzere tekrarlar ve dokusal tezatlar ile oynuyor. Bu hamleler punk’ın ödün vermeyen estetiğini yansıtırken, dokunsal özellikler mücevherleri taşıyan kişiyi muzip bir etkileşime davet ediyor.
Koleksiyonun en çarpıcı bileşeni olan clou carré çiviler, yeni XL yüzük, bilezik ve küpelerin yanı sıra yeni Clash de Cartier tasarımlarının sade ve zarif kompozisyonunun ardında nesiller boyu geçmişe uzanan savoir-faire kültürünün beslediği kompleks bir tasarım kültürü var. Piko çivinin oranlarında ve çıkıntılarında ise asi bir ruha sahip zamansız bir zarafet mevcut.